11 iunie 2011

Dând valoare trecutului

Lucrurile mărunte sunt cel mai uşor de oferit.
Minunea nu este aceea de a le oferi sau de a le trăi, ci de a le vedea măreţia chiar şi atunci cand ceea ce simţim e mai presus de noi, când certitudinile ne întristează sufletul şi ne fac incapabili să ne bucurăm de ele. Uităm că există şi cedăm în faţa amărăciunii, cu preţul asumat de a rămâne într-o realitate care, paradoxal, de cele mai multe ori, nici nu ne mai reprezintă- pentru că e mai uşor să ne întoarcem la ceea ce ŞTIM, decât să privim înspre ceea ce NU ŞTIM, pentru că preţuim mai mult ceea ce am avut, în defavoarea a ceea ce am putea avea.
Uităm să preţuim micile daruri care ni se oferă- fie ele şi simpla prezenţă a cuiva lângă noi, uităm să ne iubim, punând preţ pe neîmpliniri, accentuându-le şi făcându-le parte din prezent, când ele sunt doar TRECUT.

4 comentarii:

  1. Doamna profesoara,stiu ca scriu in afara subiectului postarii dumneavoastra insa am cautat definitia profesorului si cineva mi-a aratat-o. Eu tin sa o impartasesc cu dumneavoastra.
    PROFESOR : Sa citim cuvantul de la dreapta la stanga RoseForP

    Rose for Pain
    Rose for Penance
    Rose for PARADISE
    Rose for Perdition

    Doar o intamplare,dar cat adevar!
    Va iubim!
    Vacanta placuta.

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Mulţumesc mult! Şi eu pe voi! :)

    RăspundețiȘtergere