4 ianuarie 2012

Dorinţa de la miezul nopţii

- Uite, peşte, în noaptea dintre ani e bine să mănânci peşte. Ai mâncat peşte?
- De ce să fi mâncat peşte?
- Ca să te strecori şi să aluneci ca peştele în noul an.
- N-am mâncat.
- Struguri? 7 boabe de struguri...?
- De ce să fi mâncat struguri?
- Nu ştiu, dar e bine să mănânci struguri în noaptea dintre ani.
- Nici. Şi nici roşu n-am purtat.
- N-ai purtat roşu?
- Nici.
- Bani asupra ta?
- Nu. Nici bani.
- Dorinţa de la miezul nopţii?
- Am uitat.
- La ce ţi-a stat mintea?
- Nu ştiu.
- Păi, nu ai idee ce-ţi doreşti?
- Ba da. Am.
- Şi ai ce-ţi doreşti?
- Uneori da.
- Uneori?
- Da. Uneori mă am pe mine.
- Îţi doreşti să te ai pe tine?
- Da.
- Cum aşa?
- Pur şi simplu. Dacă mă am pe mine, am tot.
- Păi şi asta-i tot ce-ţi doreşti?
- Îmi mai doresc ce mi-a dorit ea. 
- Atât?
- Şi să-mi fiu suficientă. Mie.

 

5 comentarii:

  1. :))

    Nici eu nu ştiam de peşte şi de struguri :)) De purtat roşu parcă ştiam, dar am uitat. Eu o am pe aia cu "lucruri noi" - şi chiar mă îmbrac, pe cât posibil, cu hăinuţe noi (dacă am, că mi-a cam luat caimacu' bocu'!). Iar bani "port" mereu de Anu' Nou' :))

    P.S.Să ne avem pe noi, atunci! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. P'aia cu lucrurile noi nu mi-am amintit-o-parcă era de Paşte! :)) La anu' îmi bun bentiţa roşie, să nu-mi FIU de deochi, îmi iau poşeta-n mână, strugurele şi peştele şi gata. Să vedem ce-o fi după! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi dorinţa, dorinţa, dorinţa! Pă sistemul "halatul, halatul, dincolo era mai ieftin" =))

    RăspundețiȘtergere
  4. A, da, sper să nu mai uit s-o iau şi pe ea cu mine! :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ei, las-aşa! Că io am una pe care toooooot o zic de câţiva ani la miezul nopţii şi... degeaba :)) Anu' ăsta am uitat. Ar fi culmea să iasă :))

    RăspundețiȘtergere