17 ianuarie 2011

2011 şi "Purement et simplement"

M-a pricopsit Iulia cu prima leapşă pe anul ăsta. Şi nu numai că-i prima leapşă, dar mai e şi destul de complicată, dat fiind că până să arunce ea mâţa în ograda mea, nici că mă gândisem la ce-mi doresc pe anul ăsta pentru "Purement et simplement".
A început din nevoia de a avea un refugiu, un loc al meu, unde să aştern gânduri, pentru că mi se întâmpla deseori să scriu, ca mai apoi să pierd răndurile cu pricina, din lipsa unui loc în care să le adun pe toate.
Îmi doresc să rămână în continuare aşa- locul meu, unde pot spune ce vreau, când vreau, fără a avea grija dezacordului celorlalţi şi fără a simţi în vreun fel că sunt presată să scriu, dacă simt că n-am nimic de spus.
Îmi doresc să rămână locul în care să pot verbaliza trăiri, iar această verbalizare să fie, ulterior, mărturie a stărilor bune sau rele pe care le-am avut. Pentru că mă voi bucura, cu siguranţă, să redescopăr, în viitor, simţirile de ACUM.

Leapşa? O pasez lui Doru, şi-i reamintesc lui Geo că a primit-o deja de la Iulia! Prietenii ştiu de ce!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu