18 aprilie 2010

Trei culoori cunoosc pe luumee

Sa vedeti ce n-a vazut neam de neamu' vostru: Porumbescu asta era chiar optimist. Pacat ca nu mai e printre noi sa ne incarce cu niscaiva speranta. Desarta.
- Pai, nene, falnic viitor e asta? Ceva patriotism avem si noi in program aicisea?
- Halal patriotism! Eu zic sa va bagati mintile-n cap odata si sa va treziti.
- Cum, nene?

- Iac-asa: pestele de la cap se-mpute. Eu zic sa-ncepem cu vreo coada, ceva. De peste. O curatam de solzi si o bagam la.. .cuptor.
- Coada de peste, zici?
- Las-o asa, bre, ca e mai sanatoasa. Scapa cine poate.
- Si cu "galben, aurul campiei" si "albastru-al nostru cer"?

- Galben, nu. Avem culoarea graului uscat de soare sau inundat. Si albastru-n niciun caz, cu vulcanii astia revoltati. Las-o asa, am zis!
- Bine, nene, asa am lasat de mult. Nemiscat. Incercam si eu... Ramane cum am stabilit?
- Fix asa. Ada coada aia de peste si, hai, ciocu` mic si joc de glezne, ce atatea comentarii?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu