9 mai 2010

A fost 8 mai. A fost "Lecturi urbane". A fost la TNB. O alta poveste de scris.

N-am ajuns la "Lecturi urbane". Fizic nu, dar am fost acolo. Cu gandul la cei care facusera mai mult decat mine, adica isi luasera cartea, zambetele, pofta de viata, dorinta de scris o noua poveste si de spus o alta.
N-am fost acolo, dar astept povestile.
N-am fost acolo, dar stiu ca cei care au fost au creat o noua poveste despre a darui, a te implica, a arata, a forma un model social, a trai si a impartasi.
A fost 8 mai, a fost "Lecturi Urbane" la TNB. S-a scris o noua poveste dintre cele de spus nepotilor. Despre un grup de oameni entuziasti care intr-o zi de mai si-au luat cu ei povestile si le-au daruit. Despre cativa, putini dintre noi, care sunt in stare sa daruiasca si sa-i invete si pe altii sa faca la fel.
Despre cativa, putini dintre noi, care indraznesc sa spere ca trendul lectura va lua locul uratului din jurul nostru. Despre cativa oameni care nu se multumesc doar sa spuna, revoltati si nemultumiti, ca nu le place ce vad in jur, ci care incearca sa si schimbe ceva.
Pe unii dintre ei i-am cunoscut. Sunt atat de plini de viata, atat de tineri, atat de hotarati sa-si urmeze visul, incat te molipsesc. Si asta-i face sa fie atat de frumosi.
Multumim pentru modelul care sunteti si pentru cel pe care-l creati cu atat de multa daruire si entuziasm.

2 comentarii:

  1. Te asteptam data viitoare, sa simti exact ce se intampla acolo. E magic, garantez! Imi place cum ai scris, chiar daca n-ai fost acolo :)La o luna de blog, iti urez multe inainte!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am scris, chiar daca n-am fost, imi propusesem sa scriu despre asta, chiar asa, in absenta, pentru ca imi place foarte tare ideea. :)
    Cat despre blog... probabil ca va exista atata timp cat voi avea ceva de spus. Multumesc pentru urare! :)

    RăspundețiȘtergere