11 iunie 2010

Da, il sustin pe Chinezu sa ajunga-n China!

Si am de ceva vreme widgetul, dupa cum bine ati vazut.
Stie ca-l am, se asteapta ca postul asta sa apara, dar sigur nu stie ca va citi o grozavie ca asta tocmai in ograda asta modesta (cel putin in comparatie cu a lui, vechi pe aici si mult mai stiutor decat mine).
Despre Chinezu nu stiu atat de multe. Imi dau cu parerea, din ce am inteles eu pana acum si sper sa nu ma insel (ma contraziceti voi daca e cazul). Stiu ca e un om de bine, am remarcat ca e pasionat de rugby, ca-i plac lucrurile frumoase si ca e o prezenta placuta (daca e "in scris", nu vad de ce n-ar fi si in realitate). Mai stiu despre el ca e...absolut uman, daca intelegeti unde bat. In sensul ca face parte din categoria aceea de oameni carora nu li s-a urcat celebritatea la cap, care isi dau cu parerea pastrand proportiile dintre obiectivitate si bun simt. Si ar fi cazul sa inchei cu laudele, ca ce-i mult, poate strica ( si mai pun o paranteza: sunt convinsa ca e obisnuit cu aprecierile, dar cand ele vin de la cineva care nu-i e nici prieten, nici macar vreun apropiat, cum sunt eu, limitele trebuie sa fie mai bine conturate).
De ce-l sustin? Pentru ca pot si pentru ca nu vad un motiv pentru care n-as face-o. Pana la urma consider eu ca merita si nu cred ca trebuie sa dau explicatii pentru asta. Bine, fie, explicatii la cerere.
De ce l-ati sustine voi? Pentru ca nu costa nimic sa implinesti visul unui om sau, daca nu vis, macar o dorinta. Si in cazul asta, un search pe widgetul Pagini aurii inseamna o sansa pentru ca, Chinezu sa ajunga in China.
Acestea fiind spuse, nu-mi ramane decat sa va multumesc anticipat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu